Custom Motor show 40 år av trender och legender

Nu är den äntligen här – boken om det mesta och bästa från Skandinaviens största motorshow för entusiast- och specialfordon på Elmia i Jönköping.

Upplev på nytt de uppmärksammade fordonen.

Här finns allt från kromade customjärn, spännande mc-projekt och gatbilarna vi minns. Möt även
personerna som skapade dem. På 128 fullspäckade sidor helt i färg, har vi samlat massor av bilder, historik och fakta.
– Det här är den roligaste text jag någonsin har skrivit, säger bokens författare Håkan ”Molle” Molin, till vardags medarbetare på tidningen Bilsport och även själv aktiv bilbyggare..
– Att få gräva ner sig i de gamla bildarkiven har varit fantastiskt kul!
Boken lanseras lagom till årets upplaga av Bilsport Performance & Custom Motorshow på Elmia i
Jönköping den 22 april. Boken kan köpas där eller direkt från Albinsson
& Sjöbergs webbshop: www.fabasshoppen.com/bocker/bokforlagetCustom Motor show

Bilder för publicering finns att hämta på: www.fabas.se/press