Airtours nyheter 2012 från Stockholm

Vilka nyheter kommer ni erbjuda inför sommaren 2012?
- Vi kommer göra en storsatsning på Kroatien, säger Airtours informationschef Stefan Chatzopoulos. Som weekendresmål kommer vi introducera Dubrovnik, vår och höst kommer vi erbjuda 3- och 4-dagarsresor hit och under sommaren erbjuder vi mer traditionella sol och badveckor. Dessutom gör Makarska Rivieran och ön Brac comeback i vårt program.

Några andra nyheter?
- På Kreta kommer vi att introducera orten Rethymnon.

Prisexempel:

Makarska Riviera, Kroatien
En vecka i maj på fyrstjärnigt hotell inklusive frukostbuffé från 3.949:-

Dubrovnik, Kroatien
Söndag-torsdag i april på fyrstjärnigt hotell inklusive frukostbuffé från 3299:-

Rethymnon, Kreta
En vecka i juni på fyrstjärnigt hotell med all inclusive från 5.849:-