Stacky by AgentVegan

Stacky välkomnar över 20 nya aktieägare till AgentVegan

Under maj månad har en nyemission genomförts i AgentVegan. Den tecknades av såväl befintliga som drygt 20 nya aktieägare. Emissionslikviden kommer att användas för att ta Stacky's i produktion omedelbart.

”Egentligen låter det inte svårt; använd bara naturliga ingredienser, inga tillsatser, gör det smakrikt direkt ur förpackningen, till ett pris som är jämförbart med kött men som INTE försöker imitera kött. Och visst har vi känt att vi varit något på spåret med Stacky's, men att vi nu gång på gång får det bekräftat från såväl investerare som branschfolk och konsumenter att vi faktiskt lyckats, är underbart!” säger medgrundare Stefan Olsson.

I samband med att produktionen nu skalar upp, väljer AgentVegan, bolaget bakom varumärket, att byta namn på produkten till Stacky's. Ett namn som passar helheten i de projekt som ligger på lut för kommande månaders lansering.