Marie Bengtsson, VD på Advenica,  deltar i år på Folk och Försvars Rikskonferens med tema ”Sveriges säkerhet är hela folkets angelägenhet”, som genomförs den 8–10 januari i Sälen.
Marie Bengtsson, VD på Advenica, deltar i år på Folk och Försvars Rikskonferens med tema ”Sveriges säkerhet är hela folkets angelägenhet”, som genomförs den 8–10 januari i Sälen.

Advenicas VD deltar på Folk och Försvars Rikskonferens 2023

Advenicas VD Marie Bengtsson deltar i år på Folk och Försvars Rikskonferens med tema ”Sveriges säkerhet är hela folkets angelägenhet”, som genomförs den 8–10 januari i Sälen.

Varje år sedan 1946 genomför Folk och Försvar Rikskonferensen – Sveriges främsta forum för diskussion om säkerhetspolitik, försvar, samhällets krisberedskap och globala säkerhetstrender. Rikskonferensen samlar varje år cirka 350 deltagare och 60–70 talare under tre dagar för kunskapsspridning, samtal och debatt. I fokus står världens säkerhet, Sveriges försvar, människors trygghet och samhällets krisberedskap.

Advenicas VD Marie Bengtsson är i år inbjuden till denna mycket viktiga konferens, något som vi tycker är mycket spännande. Läs mer om eventet här.

För ytterligare information, kontakta:

Marie Bengtsson, VD Advenica AB, +46 (0) 703 860 032, marie.bengtsson@advenica.com

Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 9 januari 2023 kl. 09.15