Jonas Aronsson, ny kundansvarig hos Acrowd Digital Agency

Jonas Aronsson ny kundansvarig på Acrowd Digital Agency

I takt med att efterfrågan på våra tjänster växer, inser vi betydelsen av att ha ett starkt och erfaret team som kan möta våra kunders behov. Jonas Aronsson, tidigare hos Miele, tar steget in som vår nya kundansvarige för att bemöta denna växande efterfrågan.

"Det är tydligt att efterfrågan på våra tjänster ökar, och med Jonas ombord känner vi oss ännu bättre rustade att tillgodose våra kunders förväntningar. Hans erfarenhet och expertis kommer att vara en avgörande faktor i vår fortsatta expansion", säger August Brunnberg, Partner på Acrowd Digital Agency.

"Att ansluta till Acrowd vid denna spännande tidpunkt är en fantastisk möjlighet. Jag är ivrig att dra nytta av min tidigare erfarenhet och ser fram emot att stärka företagets position på marknaden", svarar Jonas Aronsson.