Cornelia Doolke, ny projektledare på Acrowd Digital Agency

Cornelia Doolke ny Projektledare på Acrowd Digital Agency

Allt eftersom vi tar emot fler spännande uppdrag inser vi vikten av nära och effektiva samarbeten i våra projekt. Cornelia Doolke, med bakgrund hos PR-byrån Spoil Concept och Daniel Wellington, kliver in som projektledare hos Acrowd Digital Agency för att ytterligare fördjupa den viktiga relationen mellan oss och våra kunder.

"När uppdragen fortsätter strömma in behöver vi verkligen någon som Cornelia med hennes starka kommunikationsförmåga". Hennes tidigare roller och insikter kommer att vara centrala i vårt arbete med att leverera digitala lösningar i toppklass till våra kunder", säger Hanna Eriksson, Head of Production på Acrowd Digital Agency.

"Att bli en del av Acrowd känns som en spännande utmaning. Jag ser fram emot att lära känna mina nya kollegor och bidra till ännu starkare relationer med våra kunder," säger Cornelia Doolke.