ACE Cancerförsäkring ökar din trygghet

Med ACE Cancerförsäkring får du ekonomisk trygghet vid en av de allvarligaste sjukdomarna.  Det viktigaste är att bli frisk och fokusera på hälsan – men det kan vara skönt att slippa fundera över hur vardagsekonomin kommer att fungera medan du är sjuk.

ACE Cancerförsäkring ger dig ekonomiskt stöd för att klara av vardagens alla kostnader. Snabbfakta om försäkringen:

• Välj mellan 150.000 eller 250.000 kronor i engångsbelopp
  • Skattefri och utan självrisk
  • Förenklad hälsodeklaration med endast 7 frågor
  • Du kan använda pengarna till vad du själv vill

Försäkringen är lätt att teckna, premien är låg och du väljer själv vilken ersättningsnivå du vill ha om du blir sjuk. Månadskostnad varierar beroende på ålder och vilken ersättningsnivå du väljer, se vår hemsida http://www.aceforsakringar.se/ för mer information.

Trygga din vardagsekonomi om du skulle bli sjuk genom att teckna ACE Cancerförsäkring.

Om ACE Försäkringar: 2010 firar vi på ACE 25-årsjubileum. Vid starten 1985 erbjöd ACE enbart två olika produkter. Idag har ACE en bred portfölj av person-, grupp- och företagsförsäkringar och är erkänt som globalt ledande inom försäkring och återförsäkring. Med fler än 15 000 engagerade medarbetare har ACE kontor i över 50 länder runt om i världen. Vi bedriver verksamhet med kunder i fler än 140 länder och har idag cirka 1 miljon nordiska försäkringskunder.

Läs mer om oss och våra andra försäkringar på www.aceforsakringar.se

• ace försäkringar
  • aceforsakringar