BriodLights Trio arbetslampa har positionsljus i tre olika färger - vitt, rött och orange.

BriodLights Trio arbetslampa - med positionsljus som sätter färg på tillvaron

Höstens stora nyhet på arbetsljusfronten kommer från BriodLights. Trio arbetslampa är ett snyggt, stabilt och pålitligt arbetsljus med integrerat positionsljus i tre olika färger som garanterat kommer sätta färg på din tillvaro.

BriodLights Trio är en flexibel LED arbetslampa med kompakt design som finns i två olika storlekar och styrkor – välj mellan lampa med 16 eller 9 högkvalitativa dioder från Osram. Den större varianten når 1 lux på 90 meter och 6146 lumen, medan den mindre å sin sida avger 4032 lumen och når 77 m på 1 lux.

Arbetslampan kan du välja att använda som ren arbetsbelysning eller slå på det integrerade positionsljuset och välj mellan ett sken i vitt, rött eller orange. BriodLights Trio är utvecklad och testad för att passa det nordiska klimatet och lämpar sig väl att montera på såväl lastbilar, arbetsfordon och entreprenadmaskiner. Lampan är E-godkänd att användas som backlampa vilket ger dig många möjligheter när det kommer till placering och montering. Med stabila fästen och skruvar i rostfritt stål är arbetslampan enkel att montera precis där du vill ha den. Dessutom förenklas kabeldragningen av den inbyggda DT-kontakten. BriodLights Trio har ett slitstarkt aluminiumhus, har IP69K-märkning och klarar temperaturer från -40°C upp till 60°C.