Ey’Bro släpper limiterad sommarkollektion: Från Bryggeriet Till Beachen

Ey’Bro släpper limiterad sommarkollektion: Från Bryggeriet Till Beachen

Nu lanserar Åbroshoppen årets sommarkollektion, inspirerad av succévarumärket Ey’bro. Kampanjen "Från Bryggeriet Till Beachen" hyllar varumärkets framgång genom att låta Åbro Bryggeris egna anställda fronta kollektionen. Plaggen finns tillgängliga till försäljning på åbroshoppen.se i limiterad upplaga från den 29 maj kl. 10:00.

Åbroshoppen presenterar nu sin fjärde sommarkollektion inspirerad varumärket Ey’bro. Succéölen släpptes på Systembolaget i början av september 2020 och har sedan dess snabbt blivit en populär favorit hos konsumenter runt om i landet. Men det är inte bara bland hyllorna på Systembolaget som burken har gått hem, sedan 2021 hänger nämligen trogna Ey’Bro-älskare på låset till Åbroshoppens limiterade kollektionssläpp, för att fylla garderoben med plagg profilerade med varumärkets manér.

Med ett brett utbud av somriga plagg lanseras nu varumärkets nya kollektion, designad för att passa sommarens alla äventyr. Produktsläppet inkluderar en bucket hat, en oversized t-shirt, skjorta, shorts, badbyxor och ett par tofflor. För att höja kvalitetskänslan ytterligare har designen på samtliga plagg omarbetats och nya material har införts, däribland ett matchande set med skjorta och shorts i linnetyg.

Sommarkollektionens kampanj, Från Bryggeriet Till Beachen, är i år skapad för att belysa Ey’Bros framgångssaga. Från bryggeriet, där allt började – till beachen, där trogna kunder numera kan avnjuta sommaren iklädd plagg profilerade med Ey’Bros manér. Modellerna i kampanjen utgör också en betydande del av projektets budskap. Det är nämligen anställda från Åbro Bryggeri som frontar årets sommarkollektion. Linn Wanderoy, Junior Varumärkeschef på Åbro Bryggeri uttrycker sin stolthet över kampanjen:

— Den här lanseringen ligger oss varmt om hjärtat. Vi ville skapa en kampanj som inte bara visar upp våra nya produkter, utan som också berättar historien om både platsen och människorna bakom Ey’Bro-succén. Genom att använda våra egna anställda som modeller i kampanjen hoppas vi på att kunna återspegla den känsla av samhörighet och stolthet som finns här i vår verksamhet. Vi är stolta över vilka vi är, och vi är ingenting utan våra medarbetare.

Kollektionen finns till försäljning i limiterad upplaga på åbroshoppen.se från den 29 maj kl. 10:00.