Sandwich Bites - Årets godaste produkt av Hemmakväll!

Wow! Vilken ära! Vårt godis Sandwich Bites har blivit framröstad till - Årets Godaste Nyhet 2019 i Hemmakvälls tävling! Vi på Candy People är otroligt glada och stolta över att vinna detta fina pris! Stort tack till Hemmakväll och till alla er som röstat!

Hemmakväll var faktiskt de första som lanserade denna produkten i Sverige. Gå in och kika på vilka topp 3 produkterna blev och vilka det gick att rösta på här: https://www.hemmakvall.se/nyhet-2019/

Du hittar Sandwich Bites på bla Hemmakväll, City gross, Ica, Willys, Hemköp, Coop, Tempo, Filmstaden, Rusta, Shell, OKQ8, Preem, Frendo, Gulf, ST1, Myway, Presbyrån och 7-Eleven.

Vill du veta mer?  Kontakta: hannah@candypeople.com

• Nya produkter, tjänster

Inte för att skryta, men vi är väldigt stolta!

I takt med att Candy People har vuxit så har nomineringar till branschpriser ökat. Vi har vunnit många fina utmärkelser som vi är väldigt tacksamma och stolta över. Vi vill passa på att tacka för nomineringen och andra platsen för vår Lakritspuck Bites i Privab - Årets Produkt. Självklart säger vi ett stort Grattis till Nocco - Miami som vann detta fina pris!
”Alla priser och nomineringar är

Prestigefyllt branschpris till Candy People

ÅRETS LEVERANTÖR!
Vi är otroligt glada och stolta över att ha blivit utsedda till årets leverantör!  För andra året i rad dessutom. :)
Tack för gott samarbete Pressbyrån!

Årets Leverantör 2018

ÅRETS LEVERANTÖR 2018
Så här glad blev vår VD Jacob Youssef, och alla vi andra på Candy People, när vi fick utmärkelsen "Årets leverantör 2018" på Axfood Servicehandelsdagar.
Stolta och tacksamma! Utan våra fantastiska samarbetspartners hade vi inte klarat det!
Tack till er!

Candy People är årets Exportgasell!

Med försäljning på 40 marknader och ambitionen att växa ytterligare tog Candy People emot DI:s utmärkelse Årets exportgasell.

Candy People är EY Entrepreneur of the Year

CANDY PE0PLE ÄR ENTREPRENEUR OF THE YEAR
Jacob Youssef, vd för godisföretaget Candy People AB i Malmö, utnämndes under måndagskvällen till södra Sveriges främsta entreprenör i EY:s entreprenörsutmärkelse EY Entrepreneur Of The Year. Under kvällen prisades även Therese Lund & Jessica Harkell från Zelected by Houze AB i Furulund, Mats Johansson, Tommy Zryd och Andreas Granberg från MTA Bygg o

Årets företagare i Skåne 2015

I februari i år utsågs Candy people till ”Årets företagare i Malmö”. En mycket hedrande utnämning som vi är ödmjuka inför och inte hade kunnat få om det inte vore för våra fantastiska samarbetspartners. Stort tack till er för tålamod utan dess like och för att ni aldrig fegar ur inför de utmaningar ni ställs inför! Tillsammans utmanar vi och bidrar till ständig förnyelse av godismarknaden.