Prestigefyllt internetpris kan hamna i Jönköping

Företagsupplysningstjänsten 121.nu  är nominerad till Internetworld TOPP 100, Sveriges 100 bästa sajter 2010. 121.nu har den 16 november möjligheten att ta hem det prestigefyllda priset ”Sveriges bästa sajt”.

- Det är väldigt kul att ha nominerats till Internetworld TOPP 100. När man dessutom tittar på vilka övriga nominerade sajter är, kan man inte annat än känna sig hedrad. Det känns som en bekräftelse på att de nylanseringar vi gjort under året fallit i god jord, säger Jonathan Isacsson, VD på 121.nu.

Varje år utser affärstidningen Internetworld Sveriges bästa webbsajter – en tradition som med åren har kommit bli Webbsveriges viktigaste och mest prestigefyllda pris. Prisutdelningen när Sveriges allra bästa sajter koras går av stapeln den 16 november kl. 17:00 på Café Opera i Stockholm.

Hela listan på alla nominerade sajter finner du här.

Jonathan Isacsson, VD på 121.nu
Epost: jonathan@121.nu

121.nu är en av de ledande företagssöktjänsterna på den svenska marknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Egenutvecklad sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 70 anställda, med huvudkontor i Jönköping.

• nominerade till sveriges bästa sajter
  • bästa sajterna 2010
  • sveriges bästa sajter