De går om Lokaldelen i besökare

Över 200 000 personer sökte förra veckan efter företagsinformation, produkter och tjänster på 121.nu, enligt mätverktyget KIA-index. Sajten har tagit plats som en av de starkaste aktörerna inom sitt segment.

Ny myndighetsdata publicerades på 121.nu för drygt en månad och sedan dess har sajten används flitigt av medier i flertalet granskningar mot myndigheter om hur våra skattemedel används.

121.nu visar företagsinformation som ekonomisk data, innehav av F-skatt sedel, registreringsdatum, telefonnummer och adresser till alla företag, myndigheter och organisationer som finns i Sverige. Förutom att vara en upplysningstjänst söks det efter produkter och tjänster i 121.nu som aldrig förr.

- Det är eggande att gå om så stora aktörer som Lokaldelen.se i trafik. Vi är ett steg närmare vårt mål att bli det första valet när man söker efter företag, produkter och tjänster på nätet, säger Jonathan Isacsson, VD på 121.nu.

Se hela listan inom kategorin Sök
Vecka 43
Se hela listan för Sveriges mest trafikerade sajter
Vecka 43