Wolt leverer julegaver og moteklær fra Villoid rett på døren - Tenk å få julegavene hjem på 30 minutter!

Leveringstjenesten Wolt har inngått et strategisk partnerskap med den norske nettbutikken for motebevisste kvinner, Villoid. Dette innebærer at du nå kan kjøpe luer, skjerf og masse annet fra Villoid i Wolt-appen og få varene sendt hjem eller på jobb. Dette er noe både Wolt-sjefen og Villoid-sjefen har ønsket seg lenge.

– Vi har lenge ønsket oss en partner av Villoids kaliber, som et viktig supplement til vår visjon om å kunne tilby “et shoppingcenter i lomma”. Wolt er stolte av å samarbeide med Villoid for å tilby kundene våre en unik og smidig måte å få tilgang til high-end moteprodukter. Vi forstår verdien av kvalitet og service i denne bransjen, og vi ser frem til å bringe enestående produkter rett til døren til våre felles kunder, sier Elisabeth Stenersen, daglig leder i Wolt Norge.

Den norske nettbutikken Villoid ble startet av Jeanette Dyhre Kvisvik i 2018. Villoid er kjent for sin håndplukkede samling av eksklusiv mote fra mer enn 250 kjente merker. Nå tilbyr Villoid et begrenset utvalg i Wolt-appen, for levering i Oslo-området på en halvtime.

– Tenk om du har kjolekrise eller julegavekrise: Nå kan du bestille et plagg og få levert pakken med Wolt på bare 30 minutter. Det er julegave til alle som stresser eller glemmer i julestria, sier Jeanette Dyhre Kvisvik, gründer og daglig leder i Villoid.

Villoid og Wolt gjør julegaveinnkjøpene enklere

I første omgang er det de aller mest populære julegavene og kjolene du kan få på Villoid som blir tilgjengelig på Wolt. Et lite utvalg av de mer enn 30 000 produktene som er tilgjengelige på Villoid. I desember er det fokus på julegaver som smykker, vesker, luer og skibriller. I tillegg blir noen av Villoids mest populære festplagg også mulig å bestille i en fei - dersom du oppdager at noen andre har samme kjole som deg på julefesten for eksempel.

– Nettbutikken leverer i dag til hele Norge - uten toll og avgifter og andre kompliserende forhold. Ved å teame-opp med Wolt, kan vi gi kundene våre kunder den ekstra fordelen med rask og pålitelig levering av våre kvalitetsprodukter. Dette partnerskapet reflekterer vår forpliktelse til å tilby enestående kundeservice og bekvemmelighet til kundene våre. Vi tester ut samarbeidet med Wolt i Oslo og Bærum, der vi skal kunne levere julegaver eller nesten et helt antrekk på en halvtime - enten hjem eller til kontoret - klart for årets juleselskap, lover Kvisvik.

• Livsstil, mote, fritid

• retail