Liquid Death kommer i fire varianter

Si farvel til kjedelige vannflasker og hils på Liquid death - det mest ekstreme vannet noen sinne!

Levereringstjenesten Wolt inngår et spennende samarbeid med Deli de Luca om levering av rockevannet "Liquid Death" som har tatt rockeverden med storm.

Liquid Death er langt fra det vanlige flaskevannet du kjenner. Dette er premium naturlig fjellvann tappet i de majestetiske østerrikske alpene. Det skiller seg ut med sin rockestil og helt unike emballasje, som er like unik som de som velger å drikke det. Hver boks er formet som en rebelsks punkrock-ølboks, og er designet for å imponere og inspirere. Med en Liquid Death i hånden vil du føle deg som en rockestjerne, og nå kan også du få tak i denne skremmende tørsteknuseren. Deli de Luca er eksklusiv forhandler i Norge, og Wolt er den eneste leveringstjenesten der Liquid Death er tilgjengelig. Så nå er det på tide å drepe tørsten med en Liquid Death – dødelig for tørsten, ufarlig for deg.

Historien bak Liquid Death starter med grunnleggeren Mike Cessario. Han oppdaget at rockemusikere, som trenger mye væske når de spiller konsert og på øvinger, gjerne drakk vann av tomme øl- eller energidrikkbokser. Den tradisjonelle flaskevannopplevelsen var langt fra å være i takt med rockekulturen. Å drikke vann ble oppfattet som “ukult”, selv om alle vet at vann er det beste å drikke for å holde seg hydrert. Derfor tok Mike saken i egne hender, og selskapet begynte å tappe rent vann på bokser med rocka og unikt design. Nå kunne både musikere og publikum helle i seg vann med rocka stil. Liquid Death ble ikke bare en kilde til hydrering, det ble en del av rockekulturen. Å drikke vann hadde aldri vært så kult.

Nå er Liquid Death endelig tilgjengelig i hele Norge, hos kioskkjeden Deli de Luca og i Wolt-appen. Rockevannet er tilgjengelig i fire smaker - Mountain Water som er rent vann uten bobler eller smak, Sparkling Water som er lett boblende vann uten smak og Mango Chainsaw og Severed Lime, to varianter boblende vann med mango eller limesmak. De to siste variantene er tilsatt lett søtning med agave for en mer brutal smak.

– Vi synes det er rått å kunne tilby kundene våre Liquid Death gjennom vårt samarbeid med Deli de Luca. Denne drikken kombinerer en utrolig smak med en fryktløs holdning, akkurat som rockemusikken vi elsker. Det er det perfekte drikkevalget for de som går all-in i livet, sier Terje Forbord, kommersiell leder i Wolt Norge.

Nå kan du bestille Liquid Death fra Deli de Luca via Wolt-appen, og oppleve det beste innen rockevann rett hjem, til jobben eller øvingslokalet (eller backstage!). Dette episke samarbeidet vil gjøre det enklere enn noensinne å ta en slurk av drikken som rocker verden. Ikke la deg skremme, det er bare vann, skremmende forfriskende og skremmende godt!

– Vi i Deli de Luca ønsker alltid å være først ute med unike og trendy produkter fra hele verden. Gjennom det gode samarbeidet vi har med Wolt gir vi kundene våre enda bedre og raskere tilgang på spennende nyheter – uansett hvor de befinner seg. Liquid Death er et spennende produkt som virkelig skiller seg ut fra andre merker, og vi har stor tro på at dette vil slå an her i Norge også, sier Joachim Arnesen, kategorisjef drikke i Deli de Luca.

For mer informasjon om Liquid Death, besøk www.liquiddeath.com.

Christian Etholm, Head of Marketing I Jernia og Elisabeth Stenersen, daglig leder for Wolt i Norge

Jernia inngår strategisk samarbeid med Wolt – Nå kan du få alt fra drill til grill levert på døren

Butikkkjeden Jernia og leveringstjenesten Wolt inngår et strategisk samarbeid som innebærer at Jernias kunder kan få alt fra grill til drill levert hjem på døren i løpet av en halvtime. Allerede denne uken tilbyr Jernia hjemlevering med Wolt, og brukere av Wolt-appen kan bestille varer fra sin lokale Jernia-butikk i appen.
I første omgang er Wolt-levering tilgjengelig fra ti Jernia-butikker i O