Pumpkin Spice Latte fra Joe & the Juice får du nå levert hjem med Wolt

Pumpkin Spice Latte eksklusivt på Wolt - Høstkos rett hjem!

Det er en spennende tid for alle kaffe- og høstelskere i Norge! Wolt er stolt over å kunngjøre at vi er den eneste leveringstjenesten som vil tilby limited edition Pumpkin Spice Latte fra Joe & the Juice, og salget startet allerede 11. september!

Pumpkin Spice Latte er en ikonisk høstklassiker som gir en smakfull hyllest til årstidens deilige smaker. Nå kan nordmenn glede seg over denne herlige kaffedrikken fra Joe & the Juice, og det beste av alt er at Wolt leverer den rett hjem, til kontoret eller hvor du måtte befinne deg.

Joe & the Juice har lenge vært kjent for sin unike tilnærming til kaffe og juicer, og Pumpkin Spice Latte er intet unntak. Denne deilige drikken inneholder nøye utvalgte smaker som deilig espresso, melk, gresskar, og krydder som kanel og muskatnøtt, som kombineres for å lage en smaksopplevelse uten sidestykke. Pumpkin Spice Latte fra Joe & the Juice kommer i både varm og iskalde varianter.

- Wolt er begeistret over å være den eksklusive leveringstjenesten for Joe & the Juice's Pumpkin Spice Latte i Norge. Vi vet at nordmenn setter pris på kvalitet og smak, og denne herlige høstdrikken vil definitivt bringe varme og høstkos til kunder over hele landet, sier Elisabeth Stenersen, daglig leder i Wolt Norge

Fra 11. september kan du enkelt bestille Pumpkin Spice Latte fra Joe & the Juice via Wolt-appen. Bare åpne appen, bla gjennom Joe & the Juice's meny, legg inn bestillingen din, og Wolts budpartnere vil sørge for at den blir raskt levert til din dør. Enten du er på jakt etter en kaffepause på jobben, en høstkos hjemme eller en deilig overraskelse til en venn, er Pumpkin Spice Latte fra Joe & the Juice det perfekte valget.

Så bli med på festen, og feire høstens ankomst med Wolt og Joe & the Juice. Vårt eksklusive tilbud starter 11. september, så sørg for å laste ned Wolt-appen og få smaken av denne fantastiske sesongspesialiteten!