Foto: Carina Opsann

Nå leverer Wolt til tribunene på Åråsen

Nå kan publikum glede seg over et enda bedre og større mattilbud på Åråsen. Wolt gir mulighet til å bestille fra noen lokale restaurantfavoritter rett til tribunen.

Et nytt og spennende samarbeid mellom LSK og Wolt skal gi publikum et enda bedre tilbud som publikum på Åråsen. Nå kan du bestille mat og snacks levert direkte til Kanarifeltet underveis i kampen fra lokale restauranter i Lillestrøm. Til å begynne med vil samarbeidet vare ut sesongen og får sin debut på kampen mot Bodø/Glimt 1. oktober.

Et slikt samarbeid har aldri vært gjennomført på en norsk fotballstadion. I første omgang vil utvalgte retter fra Balkan Pizza & Kebab, Bustani Restaurant, Wok & Go og Taco & Go være tilgjengelig og kan bestilles fra kampstart til og med pausen.

Bestillingen gjøres gjennom Wolt-appen og maten leveres til et dedikert leveringspunkt ved inngangen til tribunen, hvor den som har bestilt maten plukker den opp, forklarer Ole Nordby, prosjektleder for i Wolt.

Vi syns det er spennende og fremoverlent av LSK å gi Wolt tilliten til å la Kanari-fansen få bestille fra lokale favorittrestauranter under kamp. Samarbeidet med LSK passer perfekt - for mat og fotball går jo som hånd i hanske. Det gir oss mulighet til å utvide nedslagfeltet for matleveringstjenesten vår til nye kanaler. Vi har som ambisjon å levere til alle, uavhengig av hvor de er,” sier Ole Nordby.

Større utvalg av mat

Åråsen tar opp mot 11.500 publikumere og Kanarifeltet omlag 1.500. Eliteseriens beste bane i 2021 kan nå også glite til med en bedre matopplevelse og et større utvalg.

Vi er veldig glade for å presentere samarbeidet med Wolt. Vi ønsker å være innovative og mener at dette er et steg i riktig retning for å gi en enda bedre publikumsopplevelse på Åråsen. Det har lenge vært diskutert rundt kiosktilbudet på våre kamper, og vi håper at dette sender et signal om at vi tar dette på alvor. Med Wolt på laget kan vi med sikkerhet si at vi øker mattilbudet på stadion, noe som gjør at enda flere kan finne noe som måtte passe deres ønsker.

Gjennom vårt pilotprosjekt vil tilbudet gjelde alle med billett på KFL-feltet, men vi utelukker ikke at vi kan tilby dette til større deler av stadion på sikt”, sier Andreas Nilsen Grov, partneransvarlig i LSK.

Sammen med LSK er Wolt klare for avspark.