Christian Etholm, Head of Marketing I Jernia og Elisabeth Stenersen, daglig leder for Wolt i Norge

Jernia inngår strategisk samarbeid med Wolt – Nå kan du få alt fra drill til grill levert på døren

Butikkkjeden Jernia og leveringstjenesten Wolt inngår et strategisk samarbeid som innebærer at Jernias kunder kan få alt fra grill til drill levert hjem på døren i løpet av en halvtime. Allerede denne uken tilbyr Jernia hjemlevering med Wolt, og brukere av Wolt-appen kan bestille varer fra sin lokale Jernia-butikk i appen.

I første omgang er Wolt-levering tilgjengelig fra ti Jernia-butikker i Oslo, Bærum, Trondheim og Stavanger, men flere butikker vil bli lagt til etter hvert som de to partnerne samler mer erfaring med samarbeidet.

- Vi liker å si at med Wolt-appen har du et helt kjøpesenter i lomma, og med Jernia som en av våre samarbeidspartnere legger vi nå til mer enn 10.000 produkter i dette kjøpesenteret. Vi synes det er veldig spennende å ha med Jernia, med deres enorme produktportefølje, kvalitet og lokale tilknytning. Det skal gå greit å få levert det aller meste, men du ser neppe et sykkelbud med grill på ryggen. De største varene blir levert med bil, beroliger Elisabeth Stenersen, daglig leder for Wolt i Norge.

Varene leveres av Wolts budpartnere som kan benytte sykkel, scooter eller bil – alt etter størrelsen på bestillingen. Fra før av brukere av Wolt-appen tilgang til nesten 400 butikker og kan handle både bøker fra ARK, leker til barn fra Ringo og leker for voksne fra Kondomeriet, og antallet tilgjengelige butikker øker stadig.

- Med Wolt tilbyr vi nå enda flere muligheter for kundene våre til å enkelt få varene hjem. Jernia skal gjøre det lettere å lykkes med småprosjektene i hjemmet, enten det er kjøkken eller fikse-prosjekter, og da er hjemlevering en helt naturlig forlengelse av dette. Med rask levering på døren blir det rett og slett enda enklere for kundene våre å lykkes hjemme – det liker vi, sier Christian Etholm, Head of Marketing i Jernia.

Wolt ble lansert i Norge i 2018 og er nå tilgjengelig på mer enn 20 steder fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Internasjonalt er selskapet etablert i 25 land i Europa og Asia.

Wolt og Ice har inngått samarbeid

Mobiltilbehør og småelektronikk levert på halvtimen - Ice og Wolt har inngått samarbeid

Mistet laderen til telefonen? Eller takket headsettet for seg på vei til jobb? Ikke noe problem, for med samarbeidet mellom Ice og Wolt kan du nå få småelektronikk levert på halvtimen. Et pilotprosjekt i Stor-Oslo og på Strømmen har nå vært live i to måneder og tilbakemeldingene fra kunder har vært gode.
- Samarbeidet med Ice har vært bra. Fra første stund har det vært bestillinger og vi har se

Jeanette Dyhre Kvisvik, gründer og daglig leder i Villoid og Elisabeth Stenersen, daglig leder i Wolt Norge

Wolt leverer julegaver og moteklær fra Villoid rett på døren - Tenk å få julegavene hjem på 30 minutter!

Leveringstjenesten Wolt har inngått et strategisk partnerskap med den norske nettbutikken for motebevisste kvinner, Villoid. Dette innebærer at du nå kan kjøpe luer, skjerf og masse annet fra Villoid i Wolt-appen og få varene sendt hjem eller på jobb. Dette er noe både Wolt-sjefen og Villoid-sjefen har ønsket seg lenge.
– Vi har lenge ønsket oss en partner av Villoids kaliber, som et viktig sup

Liquid Death kommer i fire varianter

Si farvel til kjedelige vannflasker og hils på Liquid death - det mest ekstreme vannet noen sinne!

Levereringstjenesten Wolt inngår et spennende samarbeid med Deli de Luca om levering av rockevannet "Liquid Death" som har tatt rockeverden med storm.
Liquid Death er langt fra det vanlige flaskevannet du kjenner. Dette er premium naturlig fjellvann tappet i de majestetiske østerrikske alpene. Det skiller seg ut med sin rockestil og helt unike emballasje, som er like unik som de som velger å