Få Starbucks hjem på døren med Wolt

Få Starbucks hjem på døren med Wolt

Nå kan du få nytraktet kaffe, Frappuccino®, og bakervarer fra Starbucks levert hjem på døren, på kontoret eller på hotellet. For første gang er Starbucks tilgjengelig for levering i Norge, og både kaffekjeden og Wolt gleder seg til å komme i gang med samarbeidet.

Wolts kunder i Oslo kan nå bestille varme og kalde kaffedrikker, påsmurt mat og bakevarer i første omgang fra Starbucks på Skøyen, Bogstadveien, Grønland og Torggata. Denne nye tjenesten gjør det enklere enn noensinne å få en smak av Starbucks hvor som helst i Oslo. Uansett om du er på jobb, hjemme, i parken eller på hotell, er din favorittkaffe bare et par tastetrykk unna.

– Wolt er alltid på utkikk etter nye måter å forbedre kundeopplevelsen, og vi er glade for å endelig kunne tilby Starbucks’ ikoniske produkter på vår plattform. Vi vet at mange har ventet på denne muligheten, og vi er sikre på at dette vil bli en stor suksess blant våre brukere uansett om det er en Cold Brew eller en av de nye Créme Brulée-inspirerte kaffedrikkene, sier Elisabeth Stenersen, daglig leder i Wolt Norge.

Selv om Wolt kanskje er mest kjent for burger og pizza, har kaffe og bakervarer har blitt en stadig større del av omsetningen, ikke minst for levering på arbeidsplassen. Med Wolts blåkledde budpartnere kan du få kaféstemningen på kontoret, uansett om det er en egen kaffekos, eller til møter og arrangementer.

– Mange tror det ikke er mulig å levere kaffe på døra, men det funker helt fint. Vi har egne holdere og en bag som holder varm kaffe varm og iskaffen kald, beroliger Stenersen.

Wolt samarbeider allerede med Starbucks i en håndfull andre land i Europa, men dette er første gang det er mulig å få Starbucks levert i Norge.

– Vi er supergira over å samarbeide med Wolt for å gjøre våre produkter enda mer tilgjengelige. Vi har ikke tilbudt hjemlevering i Norge før, så det blir spennende å se responsen blant kundene. Nå kan alle nyte Starbucks-opplevelsen uansett hvor de er, sier Ann-Kristin Nomerstad, Brand Manager, i Starbucks Norge.