Med sol og sommer kommer blå himmel – Wolt lanseres i Tønsberg

Glemt å handle inn til middag? Skal du ut med båten? Eller har du rett og slett lyst til å spise på favorittrestauranten din hjemmefra? Fra og med i dag vil alle som bor i Tønsberg og på deler av Nøtterøy kunne bestille fra Wolt og få det levert der de er.

- Vi har gledet oss lenge til å lansere Tønsberg. Vi kommer med både restauranter og butikker i appen med en gang. Det betyr at du vil kunne få både middagen og blomster til noen du er glad i levert hjem til deg fra Wolt på halvtimen, sier Elisabeth Stenersen, daglig leder i Wolt Norge.

Fra åpningen av vil det være et godt utvalg av alt fra pizza, sushi, hamburger og indisk, til konditorvarer og blomster.

- Vi starter med rundt 30 restauranter og 4 butikker, og jobber fortløpende med å utvide tilbudet. Såvidt vi vet er det første gang innbyggere i Tønsberg kan få butikkvarer levert hjem på døren på halvtimen. Et litt mer finurlig tilbud vi har til våre kunder, i tillegg til restaurantmat og blomster, er at du kan bestille sexleketøy fra Amorexx via Wolt. Målet er at vi blir appen din for alt du trenger, også ekstra hygge en lørdagskveld, sier Elisabeth Stenersen.

Gjennom pandemien har det vært en betydelig vekst i interessen for å bestille mat og dagligvare hjem. Wolt gjør det enkelt å bestille fra den faste favoritten eller oppdage nye og spennende alternativer. Våre budpartnere er klare til å rulle mil etter mil i Tønsberg og på Nøtterøy.

- Vi kombinerer leveringen med ett av bransjens beste kundeservice, som svarer deg på under minuttet dersom du opplever hikkemikk med ordren. Nå er det slutt på kald mat på døra, sier Stenersen.

Wolt har allerede et samarbeid med Kverneriet for å bestille takeaway siden i fjor høst. Så før vi har lansert har allerede mer enn 1500 kunder lastet ned Wolt appen. Nå gleder vi oss til å utvide kundetilbudet med mer enn 30 restauranter og butikker. Du finner oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Tønsberg i Wolt-appen og på vår nettside.

Tidligere i år har Wolt utvidet til Lørenskog, Sandvika, Oslo Vest og deler av Bærum nært Oslo-genesen.

• wolt bylansering