TRULS PÅ REISE

Året 2013 var et stort år for Truls Heggero. Han gikk solo etter flere år i bandet Lukestar, flyttet seg sjangermessig - og førstesingel «Out Of Yourself» ble en enorm hit i Norge – som også fikk mye radiospilling rundt i Norden.

Roskilde, Øyafestivalen, Hovefestivalen, Slottsfjellfestivalen, Spellemann, P3-Gull... Truls var rett og slett overalt. «TRVLS» er en av låtene på plata med samme navn som kom i fjor høst, og handler om reisen han har foretatt seg på flere måter.

Her er en video klippet sammen av Christian Bastiansen som oppsummerer det begivenhetsrike året. For tiden er Truls i studio både i Norge og i utlandet og jobber med nytt materiale.

"Etter et fantastisk år i fjor vil jeg gjerne dokumentere dette i en musikkvideo.Takk for et fantastisk år.  Jeg skriver nå ny musikk som jeg gleder meg til å dele med dere om ikke så alt for lenge."

Truls spiller live følgende datoer de kommende ukene;
Aug 14 - Stockholm, Kulturfestivalen
Aug 15 - Bodø, Samfunnet
Aug 21 - København, Tivoli, Glassalen (m/Panamah)
Aug 22 - Allinge (Bornholm), Wonderfestiwall
Aug 23 - Skien, Smieøyafestivalen

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.