ThoseBricks vender tilbake med storslått poplåt

ThoseBricks er kongen på haugen

Tony Alexander Skjevik, bedre kjent som ThoseBricks, følger endelig opp The Stream-suksessen.

Lørdag 10. desember ble finalen i The Stream avholdt foran hundretusenvis av TV-seere, og det var Tony Alexander Skjevik som stakk av med seieren. Han hadde uke etter uke før dette sjarmert og imponert med alt fra såre og nedstrippede versjoner, til pumpende EDM-bangers. Felles for alle opptrednene var en stemme som tidlig i sesongen ga en hel nasjon bakoversveis

Det kan muligens høres ut som tidenes mest arrogante ting å gjøre, å følge opp seieren med en låt som heter «King Of The Hill», men det ligger mer under overflaten enn det som kan høres ved første ørekast. Tiden etter seieren har ikke bare vært enkel for ThoseBricks, men baksiden av medaljen har blitt brukt til noe produktivt også. Døgnet har blitt snudd alle veier, og i stor grad blitt tilbragt i studio. «King Of The Hill» er første låt ut, og forklarer situasjonen på en måte de aller fleste kan kjenne seg igjen i – lengselen etter den bekymringsløse tiden som barn.

-Jeg ville fortelle mer om meg selv, og samtidig finne et tema andre kan kjenne seg igjen i. «King Of The Hill» handler om det å være barn, uten de samme bekymringene man har som voksen. Selv har jeg hatt en noe trøblete barndom, der jeg ikke alltid fikk sjansen til å være et barn. Jeg jobber hardt med meg selv i voksen alder, for å kunne gjøre meg selv til et bedre menneske. «King Of The Hill» beskriver det å godkjenne og verdsette seg selv som voksen – uansett bekymringer, fortid og angs, uttaler artisten om dagens slipp.

Låta markerer en ny begynnelse for ThoseBricks, og du kan høre «King Of The Hill» HER.

ThoseBricks - King Of The Hill

Følg ThoseBricks på Facebook, Instagram og Spotify for nyheter og oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.