Svenske Nano med norsk stjerneprodusent på ny singel

Svenske Nano med norsk stjerneprodusent på ny singel

I sommer spilte han på Øya, med bare én singel ute. Nå kommer den norskproduserte oppfølgeren.

Har du ikke hørt om svenske Nano så trenger du ikke være så alt for sint på deg selv på dette tidspunktet. Vi trenger nemlig ikke gå lenger tilbake enn til våren 2015 før vi finner hans debutsingel, Lion. Singelen har passert én million streams på Spotify, og slipper i dag oppfølgeren, Perfect Melody. Låten er produsert av vår egen Nasty Kutt, som tidligere har stått bak navn som Nico & Vinz, Madcon og Timbuktu, og viser frem Nano som en glimrende vokalist, låtskriver og historieforteller.

Med Perfect Melody har vi fått enda en glimrende grunn til å elske denne svenske nykommeren, og det er en låt som bringer noen særdeles nødvendige varme og sommerlige toner inn i den norske høsten. Veldig mange nordmenn har allerede lagt sin elsk på Nano, og nå kommer det til å bli mange flere. I sommer var han også å finne på Øyafestivalens klubbprogram, men det kan kjapt bli snakk om større scener for denne mannen når det fortsetter å ramle inn låter som dette.

- Blir det svensk-norsk hit igjen? Vi har troen, «Perfect Melody» er nemlig superfin. (730.no)

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.

Warner Music Norway