​Seal er tilbake med nytt album i høst!

​Seal er tilbake med nytt album i høst!

Albumet, som har fått navnet 7, er en plate hvor Seal viser seg fra en sårbar og personlig side. Det slippes 7. November via Reprise Records.

Det er fire år siden sist vi hørte ny musikk fra superstjernen Seal, som har megahits som ”Kiss From A Rose” og ”Crazy” blandt repertoaret. Med den sterke, følsomme stemmen hører vi som regel Seal synge om kjærlighet – og det er nettopp kjærlighet denne plata handler om. Selv sier han om albumet ”I tried to capture all of the wonderfully different dynamics of love, wheter it’s the anger, the acceptance, the bliss, the sadness, the elation, or the recklessness. It’s this emotion and the ways it makes us feel. It’s about the extreme joy and the extreme regret as well as all of the crazy things love makes us do.

Seal fikk annerkjennelse globalt allerede i 1991 med hans selvtitulerte debutalbum. Han har siden fått utallige priser, bland annet Brit Awards, Grammy Awards og MTV Awards, og har solgt over 30 millioner album over hele verden.

Få et gjensyn med den gode, gamle klassikeren "Kiss From A Rose" her:

De to første låtene fra albumet, ”Every Time I’m With You” og ”Do You Ever” er tilgjengelige der du kjøper og lytter til musikk.

Tracklist:

• 1.Daylight Saving
  • 2.Every Time I’m With You
  • 3.Life On The dancefloor
  • 4.Padded Cell
  • 5.Do You Ever
  • 6.The Big love Has Died
  • 7.Redzone Killer
  • 8.Monascow
  • 9.Half a Heart
  • 10.Let Yourself
  • 11.Love

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.

Warner Music Norway