Foto: Alier Ajak

S1sco har gjort seg bemerket på den norske hiphop-himmelen de siste årene. I dag slapp han låta «C´est la vie».

«Sangen handler om omgivelsene rundt meg. Omdømme, området og tilværelsen. Ting skjer konstant, men i bunn og grunn så er utfallet ´´C´est la vie´´ som betyr - sånn er livet.», forteller S1sco.

Tidligere i år slapp S1sco freestylen «Overalt», og nå er han tilbake med ny musikk!

Se videoen her

Det unge stjerneskuddet har lagd den ferske bangeren med go-to produsenten Pacify, som også har jobbet med store nasjonale stjerner og som er med kjent for å dytte unge og lovende rappere opp og frem. Sammen leverer de en mer feel-good låt denne gangen.

For å forsterke budskapet om at alt går bra til slutt i livet, så har rapstjernen spilt in en forrykende musikkvideo i Portugal, Algarve kysten for å være presis, sammen med spellemannsvinner Alier! Dette er første, men ikke siste gang disse to forener krefter og lager et visuelt univers sammen.

S1sco har i løpet av sin korte karriere rukket å generere flere million streams, samt sette Stovner på hiphop kartet. I tillegg til å ha klart å bygge en solid fanbase, har Stovner-gutten vunnet Oslopris for årets beste musikk av Natt&Dag, og blitt nominert i både «hiphop»- og «Gjennombrudd»- kategoriene under årets Spellemannspris.