Ny single fra Julie Bergan - "Fire"

Ny single fra Julie Bergan - "Fire"

Den 23.mai slippes Julie Bergan sin nye singel «Fire»

Låten hadde premiere hos Christine i P3 igår, og på 730.no kan du allerede nå høre en smakebit.

- Låten handler om det å verdsette og se opp til noen som har kapret hjertet ditt, og gjør deg nervøs på den gode måten. En følelse av at absolutt ingen andre har sjans, forklarer Bergan.
Låten har Julie skrevet i samarbeid med Mats Lie Skåre, Martin Kleveland og Hayley Aitken, og Mats Lie Skåre har produsert den.

- Den ble skrevet i Stockholm sammen med norske Martin Kleveland og australske Haylay Aitken. Låten ble liggende en god stund, før vi fikk med Mats som lagde en superkul produksjon. Det er helt fantastisk å jobbe med Mats, vi ler skikkelig mye sammen. Han er ekstremt talentfull og kul, forteller den unge artisten.

Siden hun slapp «Younger» i januar, som har fått høy rotasjon på radio og nå har solgt til platina, har Julie hatt et forrykende halvår med mye jobb.
-  Det har vært over all forventning! Har fått oppleve så mye, hatt masse konserter, hørt min egen låt på radio og møtt mange fantastiske mennesker. Også er det også veldig stas når du er rundt og spiller at folk synger med på låten. Blir like rørt hver gang, jeg. Ellers var det veldig stas å få synge på Senkveld, noe som alltid har vært en skikkelig stor drøm. Og å opptre på en yacht under filmfestivalen i Cannes! Det var stort.

Fremover er det konserter, opptredener og litt ferie som står på planen for den aktive artisten.
- Sommeren ser skikkelig bra ut foreløpig! Skal på låtskrivercamp, spille masse rundt i Norge og feriere litt her og der. Skal også flytte inn i ny leilighet, på roadtrip, i studio, på stranda og forhåpentligvis se noen konserter selv. Så kan jeg ikke legge skjul på at jeg gleder meg vilt til VG-lista, det blir helt sjukt.

Låten slippes 23.mai på alle digitale platformer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group-selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.