Foto: Stian Andersen

I mars og april kan du endelig få med deg Nico & Vinz live! Se alle datoene her

De neste månedene skal Nico & Vinz, tidligere kjent som Envy, ferdigstille sitt neste album. Men de har satt av tid til en turné i hjemlandet for å gi publikum en smakebit på det kommende materialet – og ikke minst gi dem en forrykende liveoppevelse. Nico & Vinz gjør som kjent ingenting halvveis.

Det er ingen tvil om at det var tilstedeværelsen, sjarmen og energien de utstrålte live som imponerte en samlet norsk musikkbransje på by:Larm i 2010, da Envy vant alles hjerter med ”One Song”. Det siste året har de tatt hele Norden med storm via singlene ”In Your Arms” og ”Am I Wrong”, men det har ikke vært mye tid til overs til konserter. De har fått æren av å opptre på både Nobel-konserten, P3 Gull og  Spellemannprisen – og nå skal altså Nico & Vinz endelig ut på veien og lage show for fansen. Turnéen vil gjennomføres samtidig som lanseringen av ”Am I Wrong” er i full gang i Tyskland.

Billettene slippes kl 09:00 torsdag 23.januar.

NB! Den ene konserten på Parkteatret har fri aldersgrense.

Konsertdatoer

15.03 - Vinterfestuka, Narvik
02.04 – TBA - mer info kommer

03.04 - Meieriet, Sogndal

04.04 - Blæst, Trondheim
05.04 – Tennishallen, Porsgrunn

09.04 - Lille Vega, København
10.04 - Folken, Stavanger

11.04 - USF, Bergen
12.04 - Parkteatret, Oslo

12.04 - Parkteatret (U18), Oslo

OBS! Flere turnédatoer vil offentliggjøres fortløpende. Følg med her for fler datoer

Promo: charlotte.oqvist@warnermusic.com
Booking: mark@ufa.no

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Roadrunner Records og mange flere.