Linkin Park slipper ny single

Linkin Park slipper ny single

Linkin Park overrasket i går fansen med premiere av låten Guilty All The Same (fet. Rakim) via musikkgjenkjenningstjenesten Shazam.

I ett døgn kunne alle brukere av musikkgjenkjenningsappen Shazam høre den splitter nye singlen til rockebandet Linkin Park ekslusivt. Alle som bruker appen til å gjenkjenne låter vil fremdeles kunne se en banner som leder de til en eksklusiv stream av den nye låten.

Låten, som er det mest rocka bandet har levert på årevis, er nå tilgjengelig på alle digitale plattformer som iTunes, Spiotify, WiMP. Hør låta på YouTube her:

Linkin Park har nettopp annonsert en omfattende turne I USA med Thirty Seconds To Mars som starter 8 august. De spiller også på en rekke festivaler i Europa I sommer, deriblant en høyst spesiell konsert på Download festivalen I England hvor de fremfører debutalbumet Hybrid Theory I sin helhet.

Linkin Park har solgt over 50 millioner album og er verdens største band på facebook med over 60 millioner fans. Deres forrige album LIVING THINGS gikk til #1 i over 20 land. Albumet ble Linkin Parks femte #1 debut på rad i USA.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Roadrunner Records og mange flere.