Laleh inntar Oslo Spektrum 26. februar 2014

Laleh inntar Oslo Spektrum 26. februar 2014

Laleh er tilbake. Hennes femte album “Colors” slippes i oktober og allerede nå er singlen med samme navn ute. I februar 2014 følger hun opp albumet med å spille tre store konserter på Hovet i Stockholm, Scandinavium i Gøteborg og Oslo Spektrum i Oslo.

Om konserten I Oslo har Laleh følgende å si:

” Det ska bli underbart att få komma och spela i Norge. Jag har längtat, senaste åren har jag fått äran att få hälsa på mina norska fans ganska ofta, så självklart vill jag hälsa på dem i år igen, turné är ingen turné utan Norge.”

Billettene legges ut for salg 25 september

21 Feb STOCKHOLM Hovet

· 22 Feb GÖTEBORG Scandinavium

· 26 Feb OSLO Spektrum

Til tross for hvor lett og leken Lalehs musikk kan fremstå, er hennes integritet urokkelig. Allerede I 2005 da hun slo gjennom var det tydelig at dette handlet om en artist med en helt unik stemme og personlighet – en artist som kun fulgte sin egen visjon.

Da hun høsten 2011 skulle tolke låter av de andre deltagerne i TV4’s ”Så mycket bättre” (den svenske utgaven av ”Hver gang vi møtes”) var det denne unike personligheten og visjonen som fikk henne til å skille seg så mye ut som hun gjorde. Kun ved å være seg selv, stjal hun hele programmet og det svenske folk ble nærmest forelsket i henne .

Albumet ”Sjung” og singlen ”Some Die Young” ble sluppet året etter og etablerte Laleh som en av de største artistene i Skandinavia. I 2012 var Laleh den mest streamede artisten i Skandinavia.

Nå i 2013 er hun altså tilbake med albumet og singlen “Colors”. Singlen er ute allerede nå, mens albumet slippes 14 oktober.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Roadrunner Records og mange flere.