Foto: akam1k3 / Michael Ray Vera Cruz Angeles

Kjartan Lauritzen er tilbake!

Balestrands store sønn, Kjartan Lauritzen, er tilbake med ny musikk! Hør «Million» og sjekk ut musikkvideoen til låta her!

Kjartan Lauritzen har gått fra å være en nesten normal gutt fra Balestrand i Sogn & Fjordane til å bli Norges nye rap-superhelt. Med sitt breie sognemål og sin gledesspredende karakter tok han først Bergen med storm, før resten av landet åpnet øyner og ører for bygdegutten.

Kjartan Lauritzen har fra starten vært et prosjekt som har handler om alt som er positivt og fint, og nylig annonserte han at han starter sin egen religion, Kjartanisme. Religionen handler i korte trekk om å spre positivitet og glede, og oppfordre folk til å ha tro på seg selv og følge drømmene sine. Allerede et døgn etter at han delte nyheten hadde religionen over 2000 tilhengere.

Nå er Kjartan tilbake med sitt første låtslipp på over to år. Låten heter «Million», og tar for seg følelsen av å føle seg rusa på suksess.

«Million er ein låt som handler om «har mykje, vil ha meir». Eg blir rusa av suksess, og sjølv om eg allerede har meir enn kva som er sunt for meg, så vil eg berre ha meir, meir, meir!» forteller han.