Foto: @akam1k3

Jonas Benyoub & Karpe slipper «TRILLE»

Jonas og Karpe har kjent hverandre og vært fans av hverandre i en årrekke. Jonas er som kjent feature i prosjektet Omar Sheriff på "BARAF/FAIRUZ" sammen med Emilie Nicolas, han var på scenen i 10X Spektrum og reiser nå sammen med Karpe på deres Europa-turnè.

«Trille» er et resultat av god stemning og lave skuldre i studio, og låta er allerede en del av live-settet til Omar Sheriff-turnéen i Europa. Forhåpentligvis vil vi få høre den live gjennom festivalsommeren også…

– TRILLE er en dum banger. Vi er inne på en klubb dypt under bakken, og det er mange dører du må gjennom før du endelig ankommer. Barnevognene har dumme felger her. Det finnes ingen regler i trilleverden. Du trenger ikke snakke norsk for å trille. Du trenger bare å trille fram. Ikke tilbake, bak er Haram, sier Jonas om klubblåta som er produsert av STATE og Thomas Kongshavn.

Hør låten her