Hør Susanne Sundførs album "Ten Love Songs" eksklusivt på Spotify fra i dag

Hør Susanne Sundførs album "Ten Love Songs" eksklusivt på Spotify fra i dag

Susanne Sundførs kritikerroste femte album "Ten Love Songs" slippes mandag 16. februar men kan allerede fra idag streames eksklusivt på Spotify: Susanne Sundfør – Ten Love Songs

«Ten Love Songs» var et etterlengtet album før singlene «Fade Away» og «Delirious» ble sluppet, men i takt med singelslippene har det på nytt oppstått en gigantisk buzz rundt Sundfør.

Albumets styrker har blitt fremhevet også via tidlige anmeldelser, som alle konkluderer med at dette er et stort popalbum. Blant annet har selveste The Guardian slått til med full pott, 5/5, denne uken, og kaller det «briljant pop». Det er allerede klart at «Ten Love Songs» kommer til å prege 2015, noe den allerede tettpakkede festivalsommeren er et solid bevis på.

Albumet slippes overalt mandag 16. februar.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.