Fotokreditering: Frank Maddocks

​Green Day ute med singel i dag – og nytt album slippes 7.oktober

Første singelen fra Green Days kommende album Revolution Radio, ”Bang Bang” er nå tilgjengelig der du lytter til musikk.

Bandet, som har vunnet flere Grammy-priser og er innlemmet i Rock and Roll Hall of Fame, er nå tilbake med ny musikk. Allerede i dag kan du høre første singelen fra albumet, ”Bang Bang”. Bandets tolvte studioalbum, Revolution Radio slippes 7.oktober.

Green Day har selv produsert albumet, og spilte det inn i Oakland. Revolution Radio er et 12-spors album som inneholder angstfylte låter som adresserer kompleksiteten og usikkerheten i dagens moderne eksistens. Musikalsk er albumet rått og uredd – i velkjent Green Day-stil.

Bandets frontmann, Billie Joe Armstrong, sier selv om albumet:

Revolution Radio is a movement for lost souls to come together… dance together… sing together... and most of all, find each other. That's what the spirit of Green Day has been about since day one."

Hør singelen ”Bang Bang” der du foretrekker å lytte til musikk HER.
Forhåndsbestill albumet på HER.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.