Dua Lipa

Dua Lipa annonserer nytt konsept; Service94

Den GRAMMY-prisvinnende popstjernen Dua Lipa er stolt over å kunne annonsere sitt nye prosjekt, Service95, som lanseres i tidlig 2022.

Service95 er en verdensomspennende kultur og samfunns-tjeneste skapt for å hjelpe lesere finne fram i verden. Den vil fungere som en vittig og gjennomtenkt samling av lister, anbefalinger, historier, informasjon, tanker, perspektiver og samtaler du ikke vil høre, se eller lese noe annet sted. Det vil være mektige artikler fra noen av verdens mest overbevisende stemmer side om side med kunnskapsrik sosial kommentar, humoristiske tekster og originale anbefalinger som inkluderer nye kunstnere, mindre kjente steder, grasrotaktivister og reisetips som kun en internasjonal popstjerne som har reist omfattende kan tilby. "Jo mer vi deler med hverandre, jo nærmere kommer vi og jo mer utvider vi sirklene våre," sier Dua.

Service95 er inspirert av Duas livslange vane der hun personlig kuraterer inngående anbefalinger og lister, fremhever mindre kjente mennesker, popkulturelle opplevelser, reisedestinasjoner, skjulte perler og globale problemer til sine nærmeste venner. Nå, med lanseringen av Service95 nyhetsbrev og podcast, vil alle være invitert til Duas indre sirkel.

Abonnementer av Service95s ukentlige gratis nyhetsbrev vil motta oppdatert informasjon om alt mulig; fra et nytt undergrunnsgalleri i San Paulo, gjemte diners i Louisana og den beste manikyristen på øya Lagos til artikler som fremhever aktivister, saker og komplekse verdensproblemer vi alle kan lære mer om. Hver utsendelse vil inkludere et personlig brev fra Dua selv der hun rapporterer fra hvor enn i verden hun befinner seg for øyeblikket, utfylt med hva hun har strømmet, besøkt, hørt og konsumert. "Jeg finner enorm glede i å fortelle andre hva jeg har lært om i hvilken som helst by og elsker å finne en kobling i våre delte erfaringer", forteller hun. "Service95 kommer til å ta denne idéen og overføre den til alle som er like nysgjerrige på livet som meg".

Samtidig vil podcasten, At Your Service, gi lyttere en kompanjong til nyhetsbrevet bestående av dype, tankefulle samtaler mellom Dua og en rekke høyprofilerte gjester – mange du ikke finner i hvilken som helst podcast. Du vil høre diskusjoner om viktige problemer verden står ovenfor, hjertevarmende samtaler mellom gamle og nye venner, og noen av de mest gjennomtenkte listene og anbefalingene du kan se for deg.

"Selv om mange av gjestene mine har snakket mye tidligere, så ønsker jeg å snakke med dem på et dypere nivå," forteller Dua. "Ikke bare vil jeg spørre dem om de tingene jeg er mest nysgjerrig på, jeg vil behandle dem som de ekspertene de er."

Følg med for mer informasjon om Service95 i de kommende ukene og månedene. I mellomtiden, abonner her for å motta det første Service95 nyhetsbrevet noensinne i januar 2022.

26. juni 2022 kan du dessuten også oppleve Dua Lipa live i Norge i det den britiske artisten gjester Oslo Spektrum!