Foto: Johanna Siring

Chris Holsten følger opp sitt sterkeste Stjernekamp-øyeblikk med ny låt

Chris Holsten har vært høyaktuell høsten 2018 som vinner av «Årets artist» under NRJ Awards og med en solid deltakelse under sesongens Stjernekamp. Et av øyeblikkene som peker seg ut som et høydepunkt var da han fikk tolke Alicia Keys sin «If I Ain’t Got You» under Soul-episoden av sistnevnte TV-show. Låten valgte han å dedisere til sin syv år eldre søster Therese, og opptredenen ble godt mottatt av både publikum og anmeldere. Beskrivelser som «sjelfull stemme» og «pianospill utført av magiske fingre» ble gitt Holsten denne kvelden og nå slipper han en egen ballade, «Happy Tears, med samme elementer i fokus.

«Happy Tears» er det mest personlige stykket arbeid Chris har skrevet hittil. «Denne låten er en hyllest til min vakre storesøster som har små og store utfordringer hver dag, men allikevel er den av oss som fortsatt smiler mest», forteller han. “Jeg gleder meg veldig til å slippe en låt hvor teksten betyr så mye for meg. Det skiller seg ut fra hva jeg har gitt ut tidligere».

Hør «Happy Tears» her!

Sjekk ut Chris Holsten på Spotify, Instagram, Facebook, YouTube eller hans hjemmeside for nyheter og oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.