Arif – Aldri & Alltid – 1.november

Arif – Aldri & Alltid – 1.november

Syv spor. Syv følelser. Det har vært et dramatisk og intenst år for Arif siden han vant Urørt-finalen i januar. Han har vokst fra og føler seg ferdig med artistnavnet Phil T Rich, og har gått tilbake til sitt egentlige navn. Aldri & Alltid inneholder syv låter som skildrer følelser han har gått gjennom det siste året. Produsentene Axxe og Tailors står bak produksjonen.

– Aldri og alltid er to ord jeg har sagt både til meg selv og til mennesker jeg har vært glad i – en gang for mye eller for lite. På godt og vondt, forklarer Arif om albumtittelen.

1: Vekk meg opp
Hvorfor er det så mye motgang? Hva har jeg gjort for og fortjene dette? Hvor er alle når jeg trenger dem?

2: Våken
Jeg er takknemlig for at hun kom inn i livet mitt, men vet at ingenting varer evig.

3: Supertanker
Selvtilliten er tilbake, og jeg kan nå toppen. Hva toppen er, vet jeg ikke.

4: H.A.D.E.M
Hater at du elsker meg.

5: Hun bruker meg
Men jeg liker henne. Så jeg velger å være blind og døv til hele opplevelsen.

6: Jungel Plutselig vil alle ha en bit av meg.

7: La meg se deg Bekymringsløs.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Roadrunner Records og mange flere.