​Årets mest catchy julelåt?

​Årets mest catchy julelåt?

Fra «Sommerkropp» til «Min Askepott» - Byklubben er tilbake.

Mystiske Byklubben fikk for alvor oppmerksomheten til folk da de i sommer plutselig slapp strandeplagen «Sommerkropp». Låten har for lengst passert én million streams bare i Spotify, men før noen rakk å finne ut hvem Byklubben var eller hva som skjer videre, ble det stille.

Til nå.

«Min Askepott» heter den splitter nye singelen fra den hemmelighetsfulle gjengen, og ryktet har allerede begynt å spre seg om at dette må være årets desidert mest catchy julelåt.

«Min Askepott» hadde verdenspremiere på NRK mP3 Ettermiddagen, hvor det også ble spekulert i hvem Byklubben egentlig er. I studio fant man Thomas Gregersen, som synger på den nye singelen, og han var like hemmelighetsfull når det gjelder identiteten til Byklubben.

Det som imidlertid ikke er noen hemmelighet er at låten fester seg umiddelbart.

«Min Askepott» er ute overalt nå.

Hør låta i Spotify her.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.