Ny kjøkkenserie i nordisk design med førsteklasses ytelse

Wilfa lanserer en ny kjøkkenserie i fargen titanium. Produktserien består av kaffetrakter, blender, vannkoker og brødrister. Dette er en produktserie som gjør at du får et helhetlig og harmonisk kjøkken med produkter som komplimenterer hverandre både visuelt og funksjonelt.

Kjøkkenet er hjemmets midtpunkt – her samles familien til hverdag og fest, lager matpakker, lunsj og middag, og er sosiale. Derfor er det naturlig at vi bruker tid og energi på hvordan kjøkkenet ser ut og hvilke produkter som skal få plass, spesielt på kjøkkenbenken. Med lanseringen av kjøkkenserien i titanium kan Wilfa tilby kundene sine produkter som både komplimenterer hverandre og bringer førsteklasses ytelse til kjøkkenet.

– Vi ser en økende og sterk søken etter det naturlige og stilrene i de nordiske hjemmene og der kommer Wilfas nye titanium-serie inn, sier kategoriansvarlig i Wilfa, Jens Christian Coward.

Kjøkkenserien i titanium består av produkter som er stilrene, funksjonelle, smarte og gjennomtenkte, som gjør det mulig å lykkes på kjøkkenet.

– Vi vil gjøre det enkelt å lykkes med kaffe, smoothie, varm drikke og ristet brød, og ønsker at produktene våre skal ha sin faste plass på kjøkkenbenken. Dette er en serie der både estetikk og funksjonalitet møtes og flere av produktene er allerede blitt kåret til testvinnere, fortsetter Coward.

5-års garanti

Produktserien omfattes av Wilfas markedsledende fem års garanti. Garantien ble innført på alle selskapets produkter fra og med september 2020. Dette er noe Wilfa er alene om i bransjen og som viser at Wilfa produserer holdbare produkter som kundene kommer til å ha glede av i mange år.

Les mer om Wilfa og alle produktene på wilfa.no.

Wilfa titanium-serien inneholder følgende produkter:

• Performance kaffetrakter
  • Xplode Vital blender
  • Classic brødrister
  • Rapids vannkoker

• Livsstil, mote, fritid

• titanium
  • produktlansering
  • kjøkkenapparat

Wilfa er et norskeid selskap som ble etablert i 1948 og er i dag en av Nordens ledende leverandører av småelektriske artikler til de tusen hjem. Wilfa er et ledende merkevare med fokus på design, kvalitet, sikkerhet og innovasjon. Vi har fokus på miljø i alt vårt arbeid, og fra våren 2020 er Wilfa miljøsertifisert og blitt en miljøfyrtårn bedrift – det er vi stolte av!

Ken Kristensen

Pressekontakt Sales director +47 91116016

Testvinnende kaffetrakter fra Wilfa utvides med 2 spennende nyheter!

Performance kaffetrakter har over flere år utmerket seg med sitt skandinaviske og funksjonelle design, samt unik teknologi som gir en optimal bryggeprosess.
Nå introduseres to spennende tilskudd til Performance kaffetrakter-serien: Performance Compact og Performance Thermo. Begge basert på samme smarte teknologi, men med nye attributter som dekker flere behov.
Performance Compact er utviklet