Konferansier for kvelden, Harald Rønneberg, ved siden av gjengen fra Bømlo Hus: Per Kåre Kallevåg, Steffen Fylkesnes, Åse Halleraker, Nils Morten Ådnanes og konsernsjef i VH-Gruppen, Trond Erik Skarshaug

Bømlo Hus vant "Årets Forhandler" hos VestlandsHus

Under VestlandsHus sin jubileumssamling i Ålesund vant Bømlo Hus den prestisjetunge prisen for "Årets Forhandler". Denne utmerkelsen anerkjenner Bømlo Hus sin enestående innsats og dedikasjon til kvalitet og kundeservice i boligmarkedet.

Viktig del av kjeden

Prisen for Årets Forhandler ble tildelt til Bømlo Hus som en hyllest til deres utrettelige arbeid med å levere førsteklasses boliger og kundeservice til sine kunder. Konsernsjef i VH-Gruppen, Trond Erik Skarshaug sier følgende: "Bømlo Hus er hel ved! De bruker kjedekonseptet vårt fullt ut, jobber hardt og setter kunden først hele tiden. Det er nok også derfor de scorer høyest av alle våre forhandlere på Prognosesenterets kundetilfredshetsundersøkelse, med en score på hele 87. De representerer alle verdiene som VestlandsHus står for, og vi er stolte av at Bømlo Hus er en del av kjeden!"

God service og "det lille ekstra"

Daglig leder i Bømlo Hus, Per Kåre Kallevåg, uttrykte sin takknemlighet og stolthet over å motta denne utmerkelsen. "Det ligger flere år med målrettet arbeid for å komme dit vi er i dag. Vi jobber i et tøft marked, men har lyktes godt i det siste, og dette er noe alle i bedriften har bidratt til. Vi er opptatt av å levere kvalitet i alle ledd og "eie" kontrollen selv slik at vi kan levere til avtalt tid," sier Kallevåg. "Å vinne denne prisen er en anerkjennelse av at vi har jobbet hardt og gjort mye riktig ovenfor kundene våre. God service, og å gjøre det lille ekstra er viktig, slik at kundene sitter igjen med en god følelse av byggeprosessen, og ikke minst, et godt hjem"

Daglig leder i Bømlo Hus, Per Kåre Kallevåg

De to andre nominerte forhandlerne for denne prisen var Villa Wiig AS og Gusterud Bygg AS