Verisure lanserer TV-reklamekampanje

Verisure lanserer TV-reklamekampanje: Vil sette søkelys på sikkerhet

Verisure, Norges ledende alarmselskap, er stolte av å kunngjøre lanseringen av vår første TV-reklamekampanje siden før pandemien. Den markerer et viktig skritt i vår innsats for å øke bevisstheten om viktigheten av sikkerhet i norske hjem.

Økt bevissthet om sikkerhet

I en tid hvor trygghet og sikkerhet er viktigere enn noensinne lanserer Verisure TV-reklame for å nå ut til et bredere publikum. Målet med kampanjen er å sette søkelys på hvor essensielt det er å beskytte hjemmet og sine kjære mot mulige farer som brann, innbrudd og akutte nødssituasjoner.

– Det er utrolig viktig å føle seg trygg i sitt eget hjem. Gjennom denne kampanjen ønsker vi å formidle viktigheten av sikkerhet, og vise hvordan Verisure kan bidra til å skape en tryggere hverdag for norske familier, sier administrerende direktør i Verisure Norge, Anders Boger.

Norges ledende alarmselskap

Verisure har i over 35 år vært en pioner innen sikkerhetsteknologi, og er i dag alarmselskapet i Norge med flest kunder. Med avanserte løsninger som inkluderer innbruddsalarmer, brannalarmer og SOS-alarm tilknyttet døgnbemannet alarmsentral, tilbyr Verisure en helhetlig beskyttelse som gir kundene trygghet døgnet rundt.

Vår nye TV-reklamekampanje vil fremheve disse innovasjonene og vise hvordan våre tjenester enkelt kan innlemmes i norske hjem.

– Verisure har lenge vært fremtredende på digitale flater, og det vil vi også fortsette med fremover. Samtidig viser undersøkelser at rundt 60% av befolkningen over 35 år ser på lineær-TV hver dag. Da er det også naturlig for oss å fremme sikkerhetsbudskap der, forteller markedsdirektør i Verisure Norge, Erlend Sagatun Nilsen.

Starter i august

Den nye reklamekampanjen vil bli sendt på Discovery Norge sine TV-kanaler i Norge fra og med august, og skal i første omgang vare ut året. Reklamen viser hvordan Verisure sine systemer kan være avgjørende for å avverge mulige nødssituasjoner, og hvordan alarmsystemet kan sørge for en helhetlig sikring i hverdagen - et konsept Verisure kaller for «Triple Protection».

Seerne vil få et innblikk i hvordan Verisure jobber, fra øyeblikket en alarm utløses til vår raske respons med å sende vektere og varsle nødetater.

En felles innsats for et tryggere samfunn

Denne kampanjen er ikke bare et skritt fremover for Verisure, men også et bidrag til samfunnet. Ved å øke bevisstheten om sikkerhet, håper vi å inspirere flere til å ta aktive valg for å beskytte sine hjem.

For mer informasjon om Verisure og vår nye TV-reklamekampanje, besøk vår hjemmeside på verisure.no eller kontakt:

Pressekontakt og Head of Legal
silje.ramm@verisure.no

Verisure er Norges ledende leverandør av døgnovervåket brann- og innbruddsalarm med 35 års erfaring og over 240.000 norske kunder. Siden starten i 1988 har vi hatt en meget positiv utvikling og tilbyr alarmer til boliger og små bedrifter over hele landet. Verisures alarmsystemer er koblet til vår døgnbemannede alarmstasjon. Gjennom blant annet kamera og tale- og lyttefunksjon (Verisure Voice) kan alarmstasjonen raskt sette inn riktig tiltak uansett om det gjelder innbrudd, brann eller andre nødsituasjoner (SOS). Vi leverer hele verdikjeden – fra produktutvikling og design til salg, installasjon, service, vedlikehold og utrykning. Med Verisure får du mye mer enn en standard brann- og innbruddsalarm. Ved å bruke moderne og trådløs teknologi, gjør Verisure det mulig å overvåke og fjernstyre boligen via en app på mobiltelefonen, uansett hvor du er. Verisure har totalt 5 millioner kunder i 17 land i Europa og Latin-Amerika, og over 25.000 ansatte. I 2019 ble også Arlo Europe en del av Verisure. Se www.verisure.no for mer informasjon.