Ustekveikja Energi og Visit Geilo gir besøkende til Geilo gratis wifi

Destinasjonsselskapet Visit Geilo og den lokaleide kraftleverandøren Ustekveikja Energi har gått sammen for å tilby gjester og lokalbefolkning på Geilo gratis Wifi, ved å etablere tilgjengelige og moderne nettverk i Geilo sentrum og i skiheisområder.

Geilo er første og eneste fjelldestinasjon som tilbyr denne tjenesten til sine gjester, med dette omfanget. Det er satt opp flere «hotspots» på sentrale steder i sentrum og i skiheisområdene som sikrer deg som besøkende et stabilt nettverk med svært god kapasitet.

Turistsjef Pål Knutsson Medhus er overbevist om at tjenesten med gratis wifi vil være med på å styrke destinasjonen. Enten gjesten trenger å laste ned en viktig melding i jobbsammenheng eller vil «dele» det nye trikset hun nettopp landet i Tirilparken. – Vi ser allerede enorme mengder data som blir delt i sosiale media fra de etablerte sendingspunktene. Spennende og gledelig, sier turistsjefen på Geilo, Pål K. Medhus
-Ustekveikja Energi er en viktig bidragsyter i lokalmiljøet - og utbyggingen av nettverket er helt i tråd med selskapets visjon om at «Gode forhold lønner seg», sier salgsansvarlig i Ustekveikja Energi Per Roar Brox.

• Turisme

• gratis wifi
  • geilo
  • visit geilo