Inkludering av førsteklassingene i lek og - fargekodet utstyrspakke!

Inkludering av førsteklassingene i lek og - fargekodet utstyrspakke!

Skreddersydde opplegg for førsteklassingene!

For å gjøre friminuttene for elevene på 1. trinn både aktive og inkluderende fra første skoledag, har vi i Trivselsleder laget et nytt og spennende hefte. Her får dere tips til hvordan dere, med god hjelp av trivselsledere eller kontaktlærere på skolen, kan organisere egne leker i friminuttene bare for 1. klassingene – i den viktige perioden fra skolestart og frem til høstferien! Se skreddersydde periodeplaner og veiledning til organisering på trivselsleder.no under "dokumenter", samt egen utstyrspakke til førsteklassingene på www.klubben.no/tl

Tilpasset lek i Corona-tider - fargekodet utstyrspakke!

Vi har satt sammen en fargekodet utstyrspakke som kan bidra til aktivitet samtidig som smittevern er i fokus. Fargekodet utstyr kan enkelt skape ulike soner med aktivitet på skolen! Vi har i samarbeid med Klubben samlet noen aktiviteter som kan benyttes til utstyret i pakken. Beskrivelser av aktivitetene kan du søke opp under fanen "Aktivitet". Du kan kjøpe pakken her: https://www.klubben.no/tips/aktivitetstips_til_skoler/fargekodet_skole

Med ønsker om aktive og inkluderende friminutt,

Hilsen oss i Trivselsleder :)