Blephasol Duo – micellær sminkefjerner for tørre øyne og sensitive øyelokk

Blephasol Duo – micellær sminkefjerner for tørre øyne og sensitive øyelokk

Nå finnes det en ny mild sminkefjerner for deg som har tørre øyne, sensitive øyelokk eller bruker kontaktlinser. Blephasol Duo fjerner øyesminke og renser effektivt uten å irritere det sensitive området rundt øynene. Blephasol Duo er uten alkohol, parfyme og konserveringsmidler.

”Nyheten Blephasol Duo er en mild rens utviklet spesielt for det følsomme området rundt øynene. Den lindrende og fuktende formelen inneholder nøye utvalgte ingredienser som rengjør uten å svi”, sier produktsjef i Théa Nordic, Maria Hedström.

Vanlige sminkefjernere er ofte for sterke for den tynne huden rundt øynene og kan bidra til tørrhet og irritasjon. Den micellære formelen i Blephasol Duo løfter forsiktig vekk sminken og etterlater huden ren og fuktig. Miceller kan sammenlignes med små, magnetiske støvsugere som drar til seg og transporterer bort sminke, sekret og smuss. Med Blephasol Duo behøver man verken gni eller skylle med vann etter bruk.

Blephasol Duo renser, lindrer og fukter

Blephasol Duo er en mild micellær rens for sensitive øyelokk og vipper som effektivt løser opp øyesminke – også vannfast. Den gjenfuktende blandingen av olje og vann renser det sensitive området rundt øynene uten og svi eller irritere. Blephasol Duo inneholder verken alkohol, parfyme eller konserveringsmidler. I pakken er det i tillegg til rengjøringsvæske også myke bomullspads. Blephasol Duo anbefales til tørre/sensitive øyne, tørr/sensitiv hud og kontaktlinsebrukere.

Korte fakta om Blephasol Duo

• For personer med tørre øyne, sensitive øyelokk eller kontaktlinsebrukere
  • Renser effektivt uten å svi eller tørke ut huden
  • Appliser og stryk av – behøver ikke skylles av med vann
  • 2-i-1: 100 ml micellær rengjøringsvæske og 100 bomullspads
  • Uten alkohol, parfyme og konserveringsmidler

Salgssteder: Blephasol Duo selges reseptfritt på Apotek 1 og hos mange optikere.

Anbefalt cirkapris: 139,-/pakke med 100 ml micellær rengjøringsvæske og 100 bomullspads.

Pressebilder: Høyoppløselige bilder til media kan lastes ned i presserommet vårt: http://www.mynewsdesk.com/no/thea

Kontaktperson: Nils-Petter Hansen, Business Unit Manager Norge Théa Nordic, mobil: +47 977 98 508, e-post: nils-petter.hansen@theapharma.com

Emner

Théa er et uavhengig legemiddelforetak som har spesialisert seg på forskning, utvikling og kommersialisering av øyeprodukter uten konserveringsmidler. Vår historie strekker seg tilbake til 1871, og vi driver forskning og utvikling innenfor alle behandlingsområder relatert til øynene. Alt vi gjør er bygget på forståelsen om at alt kan forbedres – alt kan forenkles. Produktene våre finnes allerede i mer enn 70 land. Les mer på vår hjemmeside: www.thea-nordic.no

Nils Petter Hansen

Pressekontakt Business Unit Manager Norge Théa Nordic +47 977 98 508

Om Théa Nordic AB

Théa er et uavhengig legemiddelfirma som har spesialisert seg på forskning, utvikling og kommersialisering av øyeprodukter uten konserveringsmidler. Vår historie strekker seg tilbake til 1871, og vi driver forskning og utvikling innenfor alle behandlingsområder relatert til øynene. Alt vi gjør er bygget på forståelsen om at alt kan forbedres – alt kan forenkles. Produktene våre finnes allerede i mer enn 70 land.

Théa Nordic AB

Ekornrudveien 31A