TCL Electronics mottok flere priser på IFA 2024.

TCL Electronics mottok flere priser på IFA 2024

TCL Electronics ble anerkjent på IFA-messen i Berlin for flere av sine produkter og tekniske løsninger. TCL mottok blant annet GPTIAwards og Lifestyle TV Design Innovation Gold Award.

TCL Electronics mottok flere prestisjefylte priser for produktene og innovasjonene de presenterte på IFA-messen, som gikk av stabelen fra 6. til 10. september i Berlin.

For sine fremragende prestasjoner i forbrukerelektronikkbransjen i år mottok TCL Global Product Technology Innovation Award (GPTIAwards), en pris som deles ut av International Data Group (IDG) og det tyske industri- og handelskammeret (DIHK). Den nye TCL A300-serien NXTFRAME TV mottok Lifestyle TV Design Innovation Gold Award for sin integrering av kunst, design og innovativ teknologi.

«Vi er veldig stolte av suksessen vår på IFA 2024, og disse prisene gjenspeiler TCLs forpliktelse til å levere overlegen teknologi og design som forbedrer forbrukeropplevelsen» sier Marcus Hammächer, Brand Marketing Manager TCL Nordics.

Tidligere i år mottok TCL Electronics også tre prestisjetunge EISA-priser for sine produkters hjemmekinoytelse og skjermkvalitet.

*Oversatt med hjelp av AI

TCL Electronics er representert i mer enn 160 land – i Nord-Amerika, Latin-Amerika, Europa, Midtøsten, Afrika og Asia-Stillehavsområdet.

Sebastian Skarp

Pressekontakt Retail Marketing Manager Nordics +46 72 184 14 44