TCL presenterer de nyeste innovasjonene på CES 2023

TCL presenterer de nyeste innovasjonene på CES 2023

TCL viser frem 2023-serien innen hjemmekino, smarte hjemmeprodukter, mobiltelefoner og nettbrett under CES, i tillegg til en etterlengtet merkelansering.

TCL Electronics, Oslo, 23. desember 2022 – TCL Electronics, et av varemerkene innen forbrukerelektronikk som vokser raskest i verden, er tilbake på CES 2023. I tillegg til en stor merkelansering og nyheter på tvers av alle produktkategorier viser TCL hvordan et globalt topprangert TV-merke kommer til å bidra til å gjøre forbrukernes liv morsommere og smartere med sin nyeste teknologi. TCL kommer til å være til stede som utstiller på CES 2023 og inviterer også til en internasjonal pressekonferanse.

De som besøker standen på CES får muligheten til å oppleve hele spekteret av TCLs smarthusprodukter og se nærmere på TCLs ledende Mini LED- og QLED-teknologi. Det blir også et eget TCL Gaming-område og muligheter til å lære mer om TCLs nyeste globale sportssamarbeid.

Besøk oss på Central Hall #16937 i Las Vegas Convention Center fra 5.–8. januar 2023, og utforsk det over 1600 m² store utstillingsområdet vårt. TCL inviterer deg også til sin pressekonferanse 4. januar kl. 13:00 PST i Oceanside Ballroom D på Mandalay Bay Convention Center. For mer informasjon og påmelding – kontakt Hanna Glaas ved hjelp av kontaktinformasjonen nedenfor.

Følg oss på #CES2023 #TCLInspireGreatness #TCL_MiniLED og få de siste oppdateringene under CES 2023.

TCL Electronics ble grunnlagt for 40 år siden og har vokst til å bli et av verdens største selskap innen forbrukerelektronikk. TCL driver egne produksjons- og FoU-sentre over hele verden med produkter som selges i over 160 land, og er rangert som nummer to målt etter globalt TV-salgsvolum i 2021. TCL spesialiserer seg på forskning, utvikling og produksjon av forbrukerelektronikk, alt fra TV-er og lydprodukter til smart hjemmeelektronikk. www.tcl.com

TCL Electronics – Inspire Greatness

TCL Electronics er et av verdens største selskaper innen forbrukerelektronikk. Siden oppstarten i 1981 har TCL stått for kreativitet og innovasjon – og dette er fortsatt stikkordene som viser veien videre. Vinner av flere prestisjetunge priser flere år på rad, blant annet for beste TV 2023/2024, er TCL representert over hele verden. Vi fortsetter vår reise for å forbedre folks hverdag med smarte produkter og førsteklasses opplevelser. Innovasjon for alle - til en god pris.

Les mer på www.tcl.com.