TCL lanserer den nye X-serien Mini LED 8K TV – inviterer til pressetreff 8. september

Under temaet #Transcend Vision vil TCL vise frem AI x IoT-livsstilen med deres nyeste teknologi og imponerende tilbud innen flere produktkategorier.

TCL Electronics, Oslo, 1. september 2021 – TCL Electronics, for tiden verdens raskest voksende TV-merke og et av verdens største selskaper innen forbrukerelektronikk, inviterer til et globalt pressetrefft 8. september for å presentere de nyeste produktene innen Mini LED 8K-TV samt prisbelønte smarte husholdningsapparater.

TCLs innsats for å gi den beste underholdningsopplevelsen vil være i fokus når de nå presenterer den nyeste X-serien Mini LED 8K-TV, som styrker selskapets stigende posisjon i markedet for premium-TV.

– TCL er stolte over å ta et skritt fremover på reisen vår innen Mini LED med lanseringen av den nyeste X-serien. TCL har siden 2018 jobbet med Mini LED-teknologi, og vi begynte masseproduksjonen av verdens første Mini LED-TV for det globale markedet, X10, allerede i 2019. Jeg ser frem til å dele våre siste nyheter og våre høye ambisjoner innen innovativ hjemmeelektronikk under pressetreffet, sier Shaoyong Zhang, administrerende direktør hos TCL Electronics.

Høydepunktene vil inkludere en førsteklasses ny X-serie, Mini LED 8K TV, som kommer til å åpne opp en helt ny verden av hjemmekinoopplevelser for seerne. TCL vil også introdusere et komplett utvalg av smarte husholdningsapparater som avdekker potensialet i AIxIoT-strategien vår.

Spillfans over hele verden bør også spisse ørene for store nyheter på dette arrangementet når vi inviterer alle til #Transcend Vision.

Global presseevent
Dato: 8. september 2021
Tidspunkt: 10.00–11.00 (CET)
Livestream: www.tcl.com/tcl-transcend-visi...

Mer informasjon: Mer informasjon om tilgjengelighet og forhandlere kommer i forbindelse med presstreffet 8. september.

TCL Electronics ble grunnlagt for 35 år siden og har vokst til å bli et av verdens største selskap innen forbrukerelektronikk. TCL driver egne produksjons- og FoU-sentre over hele verden med produkter som selges i over 160 land, og er rangert som nummer to målt etter globalt TV-salgsvolum i 2020. TCL spesialiserer seg på forskning, utvikling og produksjon av forbrukerelektronikk, alt fra TV-er og lydprodukter til smart hjemmeelektronikk. www.tcl.com

TCL Electronics – Inspire Greatness

TCL Electronics er et av verdens største selskaper innen forbrukerelektronikk. Siden oppstarten i 1981 har TCL stått for kreativitet og innovasjon – og dette er fortsatt stikkordene som viser veien videre. Vinner av flere prestisjetunge priser flere år på rad, blant annet for beste TV 2023/2024, er TCL representert over hele verden. Vi fortsetter vår reise for å forbedre folks hverdag med smarte produkter og førsteklasses opplevelser. Innovasjon for alle - til en god pris.

Les mer på www.tcl.com.