Talkmore i toppen på kundetilfredshet i telekombransjen

(Oslo, 15.10.2018) Den årlige kundeundersøkelsen til analysebyrået EPSI Norge som ble lagt frem i dag, 15. oktober, viser at Talkmore fortsatt ligger i toppen på kundetilfredshet i telekombransjen. Undersøkelsen er basert på drøyt 1150 telefonintervjuer av privatkunder i alderen 16 – 79 år.

Tallene viser at telekomkundene i Norge generelt er fornøyde. Bransjen har et gjennomsnitt på 70,8 % tilfredse kunder. Med en score på 73,9 % ligger Talkmore godt over bransjegjennomsnittet i privatsegmentet.

- Dette betyr naturligvis mye for oss i Talkmore. EPSI-undersøkelsen viser at vi gjør mye riktig, og resultatene gir oss økt motivasjon til å stå på videre for kundene våre, sier administrerende direktør Camilla Amundsen.

Ifølge kundene er det Talkmore som har den beste mobildekningen. Videre oppgir Talkmore-kundene at de alt i alt er veldig fornøyde med sitt mobilselskap, at de får konkurransedyktige priser og betingelser, service som er helt i teten blant mobilselskapene, samt en mobilavtale som i stor grad møter deres forventninger og behov. Kundene er også svært lojale til Talkmore som leverandør av mobiltelefonitjenester.

- Vi driver i en konkurranseutsatt bransje som hele tiden gjennomgår store endringer innen både teknologi og offentlige reguleringer. Konkurransen er hard, og forventningene fra kundene stiger i takt med utviklingen. Derfor jobber vi knallhardt og målbevisst med å identifisere kundens behov, og ha fokus på disse i alt vi gjør, sier Camilla Amundsen.

Talkmore kundesenter

Talkmore kundesenter. Foto: Martin Phillip Fjellanger

Om undersøkelsen

EPSI Rating Norway er en del av EPSI Rating Group som gjennomfører kundetilfredshetsstudier i hele Norden og i flere andre europeiske land. Selskapet har siden 2004 målt nordmenns tilfredshet med mobilselskaper. I målingene er det kundene selv som vurderer mobilselskapet sitt, og årets måling bygger på ca. 1150 telefonintervjuer utført av Norstat i september måned. Les mer og se mer detaljert sammendrag av studien her: http://www.epsi-norway.org

For ytterligere informasjon, kan du kontakte Administrerende direktør i Talkmore, Camilla Amundsen.

• kundetilfredshet
  • mobiltelefoni
  • epsi

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet. Vi er om lag 60 medarbeidere inkludert vårt kundesenter, og holder kontor på Helsfyr i Oslo. Les mer om Talkmore på www.talkmore.no

Talkmore dropper Black Friday – lanserer fast mobiltilbud året rundt

Black Friday har befestet seg som en av de virkelig store handelsdagene verden rundt. Hele konseptet har gått litt av hengslene, og Talkmore vil ikke være med på å støtte opp under det økte kjøpepresset. Derfor har vi valgt ikke å ha noe dedikert Black Friday-tilbud som kundene må stresse med å rekke denne dagen. Vi benytter heller anledningen til å lansere en ny fast kundefordel - året rundt.