Nå får kundene mer data for pengene hos Talkmore

(Oslo, 08. januar 2019): Vi i Talkmore er opptatt av at kundene våre skal få mest mulig verdi for pengene. Derfor øker vi nå datamengden på abonnementene våre – og gir med det kundene enda mer data, til samme lave pris!

Alle eksisterende Talkmore-kunder som har abonnement med 1,5 GB data inkludert eller mer, blir automatisk flyttet over til de nye abonnementsstørrelsene fra 1. februar. Dette betyr for eksempel at de som i dag har 16 GB vil få hele 20 GB fremover - til samme lave pris som i dag. De nye abonnementene er allerede i salg.

- Det betyr mer data til å surfe på nettet, streame yndlingsserien, lytte til musikk osv. – helt uten ekstra kostnad, sier Susann Ribe, konstituert administrerende direktør i Talkmore.

Her er en oversikt over abonnementene frem til i dag, samt hvilke nye datamengder og priser som gjelder fra 1. februar:

• 2 GB-abonnementet går ned i pris - til 229 NOK
  • Har du Fritt 4 GB i dag får du nå 5 GB til samme pris (299 NOK)
  • Har du Fritt 6 GB i dag får du nå 7 GB til samme pris (349 NOK)
  • Har du Fritt 8 GB i dag får du nå 10 GB til samme pris (399 NOK)
  • Har du Fritt 16 GB i dag får du nå 20 GB til samme pris (499 NOK)

Vi er stolte over å kunne tilby disse lave prisene, med full Telenor-dekning og det raskeste nettet i hele verden. Det betyr gode surfeopplevelser!

For mer informasjon, ta kontakt med:

Susann Ribe

Konstituert administrerende direktør i Talkmore

Tlf : +47 98 83 68 91 | E-post: sr@talkmore.no

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet. Vi er om lag 60 medarbeidere inkludert vårt kundesenter, og holder kontor på Helsfyr i Oslo. Les mer om Talkmore på www.talkmore.no

Talkmore dropper Black Friday – lanserer fast mobiltilbud året rundt

Black Friday har befestet seg som en av de virkelig store handelsdagene verden rundt. Hele konseptet har gått litt av hengslene, og Talkmore vil ikke være med på å støtte opp under det økte kjøpepresset. Derfor har vi valgt ikke å ha noe dedikert Black Friday-tilbud som kundene må stresse med å rekke denne dagen. Vi benytter heller anledningen til å lansere en ny fast kundefordel - året rundt.