Synsam flytter butikken på Støren til Domus

Synsam flytter butikken på Støren til Domus

Når Synsam på Støren flyttes, blir den både større, og full av gode tilbud.

8. april åpner den nye Synsam-butikken på kjøpesenteret Domus på Støren. Flyttingen fra nåværende beliggenhet på Størensenteret betyr en oppgradering fra 40m2 til 110m2, som vil si mye bedre plass for Synsams mange produkter, kolleksjoner og optikertilbud.

– Vi er stolte over å kunne gi kundene et enda større utvalg i butikk, forteller adm.dir Trond A. Gudbrandsen.

– I tillegg vil butikkens beliggenhet gjøre den svært tilgjengelig for kundene, med god plassering på Domus-senteret.

Butikken vil romme alt du kjenner fra før i Synsams filialer, som et godt og bredt tilbud av innfatninger, solbriller, sportsbriller, databriller og vernebriller, samt ulike typer synsundersøkelser gjennomført av våre dyktige optikere. De vil hjelpe deg med det du måtte lure på ang. briller, linser eller generell øyehelse.

Flyttingen skal dessuten feires med gode tilbud, med et åpningstilbud på 25% rabatt på alle nytegnede Lifestyle-abonnement. I samme periode vil det også være 25% rabatt på sol- og sportsbriller på nett.

Synsam Group er en av Europas ledende aktører innen optikerbransjen, og tilbyr unike løsninger både innen Eye Health og Eye Fashion med et bredt sortiment som tar utgangspunkt i kundens ulike livsstiler og øyehelse. Selskapet er basert i Norden, har cirka 3000 medarbeidere og en totalomsetning på cirka 4 milliarder SEK. Totalt har konsernet cirka 500 butikker som drives under varemerkene Synsam og Profil Optik i Danmark. Synsam Group har gjennom digitalisering, abonnement og andre innovative konsepter drevet vekst og lønnsomhetsutvikling, som er blant de høyeste i Europa.

Malika Myrseth

Pressekontakt Head of Marketing +47 930 36 555

Vi ser deg.

Synsam Group er en ledende optikerkjede i Norden med et bredt og holdbart livsstilstilbud. Synsam Group tilbyr et bredt spekter av produkter og tjenester for Eye Health og Eye Fashion basert på kundens ulike livsstiler og behov. Konsernet har cirka 4000 ansatte, en omsetning på cirka 5,9 milliarder SEK (2023) og har cirka 500 butikker i Norden som drives under merkevarene Synsam, Ai Eyewear og Profil Optik i Danmark. Gjennom digitalisering, abonnementstilbud og andre innovative konsepter er Synsam Group en sterk innovatør i det nordiske optiske markedet på flere områder, inkludert kundereisen, produkttilbud og ESG. Synsam Groups aksjer handles på Nasdaq Stockholm (SYNSAM). www.synsamgroup.com