Nye spennende ting på SWAROVSKI OPTIK våren 2021

Hei,

Det er mye som skjer i SWAROVSKI OPTIK, og derfor har vi gleden av å fortelle om noe av det som har skjedd og vil skje i 2021.

Ny hjemmeside

Etter en lang prosess med omlegging av hjemmesiden vår kan vi endelig presentere et bedre nettsted for enda mer inspirasjon. Gå gjerne inn på hjemmesiden her: www.swarovskioptik.com

Nye pressekontakter

Vi i SWAROVSKI OPTIK -teamet har valgt å innlede et samarbeid med byrået Post, som vil bli våre nye pressekontakter. Post har lang erfaring med profesjonelt PR-arbeid. Via dem vil det finnes mulighet for lån av nye og eksisterende håndkikkerter og feltteleskop. Har du allerede en kontakt hos SWAROVSKI OPTIK kan du fortsatt kontakte den personen. Post vil ha størst fokus på friluftsmarkedet og håndkikkerter for å få flere mennesker til å komme mer ut i naturen. For å komme i kontakt med dem kan dere sende e-post eller ringe til viktoria.lowkrantz@poststhlm.se, +46 709 29 59 14, eller patrik.sundberg@poststhlm.se, +46 700 13 71 10.

De ser frem til å komme i kontakt med dere alle enten digitalt eller fysisk når det er mulighet.

Nordisk organisasjon på plass

Fredrik Jonsson tok over rollen som adm. dir. i SWAROVSKI OPTIK i Norden for et drøyt år siden. Fredrik nås på +46 735 10 60 22 eller fredrik.jonsson@swarovskioptik.com. Fra tidligere har vi også Area Sales Manager, Erik Stendal på plass som har ansvar for det norske markedet. Erik nås på +47 452 07 377 eller erik.stendal@swarovskioptik.com. Erik får også støtte fra den nordiske salgssjefen Martin Kjeldsen som opererer fra Danmark, samt Inside Sales Representative, Masoumeh Rozmehe som opererer fra det nordiske hovedkontoret i Stockholm. Martin nås på +45 21 12 20 05 eller martin.kjeldsen@swarovskioptik.com.

Vi ser frem til å treffe dere alle på kommende messer og arrangementer når pandemien har lagt seg og vi forhåpentlig kan vende tilbake til en mer normal verden.

Nyheter 2021

I januar kom vi ut med årets første produktlanseringer i form av EL Range TA og en oppdatert CL Pocket. Pluss et nytt digitalt kikkertsikte i form av dS Gen. II. I april gikk vi ut med det siste tilskuddet i NL Pure-sortimentet, som er NL Pure 32.

Dere kan lese om alle nyhetene her og på swarovskioptik.com.

Fredrik Jonsson, Administrerende Direktør, SWAROVSKI OPTIK i Norden

Patrik Sundberg Post, Viktoria Löwkrantz Post, Fredrik Jonsson SWAROVSKI OPTIK, Viktor Bolin Post og Ellen Grönlund Post.

Martin Kjeldsen, nordiske salgssjefen SWAROVSKI OPTIK, som opererer fra Danmark.

Erik Stendal, Area Sales Manager, SWAROVSKI OPTIK i Norge.

Swarovski Optik Nordic AB

Stora skuggans väg 12b