Om Subaru

Om Subaru

NORGESBILEN SUBARU

Subaru har vært en pionér på firehjulstrekk, og det er nok det merket er mest kjent for i dag. Som verdens aller første bilprodusent startet Subaru serieproduksjon av personbiler med 4x4 allerede i 1972 og Subaru er en av de som selger flest biler med firehjulstrekk i verden i dag. Subaru ble bygget på det ypperste av japansk flyteknologi, og nettopp teknologisk kvalitet og ekspertise har vært vårt varemerke fra første bil og fram til i dag. Det har alle som elsker Subaru visst å sette pris på!

Nå tar vi med oss denne arven inn i fremtiden med vår nye generasjon elbil som spiller på lag med naturen. En eSUV – allværsbilen Solterra – er første modell ut. Velkommen til fremtiden, velkommen til neste kapittel i Subaru-eventyret!

I Norge har vi 36 Subaru-forhandlere med kunnskapsrike ansatte som brenner for Subaru! Subaru Norge AS holder til på Skytta like utenfor Oslo. Her ligger også vårt godt utbyggede delelager. Vi er en importbedrift i Gill Gruppen med eneagentur på Subaru.

Vi står på for å ivareta både kundenes og forhandlernes interesser på beste vis. Vi driver blant annet en utstrakt opplæringsvirksomhet overfor forhandlere på salgs- og ettermarkedssiden. Vårt mål er å være der for alle dere som kjører Subaru!